מדיניות משלוחים

בפרחי ההגשמה אנחנו רוצים להעניק לכם חווית שירות מפנקת ונעימה החל משלב הרכישה באתר ועד קבלת החבילה הביתה.

זמני משלוח:

לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, המשלוח ישלח אלייך בזמן שנקבע בהזמנה באתר או בחנות .

בערבי חג ובימים מיוחדים אין התחייבות לשעת המשלוח.

איסוף מסניף:

ההזמנה תהיה מוכנה בסניף בהתאם לזמן שנקבע . הצוות יצור עמך קשר ותוכל להגיע לחנות ולאסוף את ההזמנה.

 

אזורי שילוח:

אנו מבצעים משלוחים לישובים הבאים: אשדוד, אמונים, ביצרון, בית חלקיה, בית עזרא, בני דרום, בני עייש, בניה, גבעת וושינגטון, גן הדרום, גן יבנה, גני טל, חפץ חיים, יישובי גדרות, כנות, כפר אביב, כפר מרדכי, כפר ראם, מחנה מרים, משגב דב, נווה מבטח, ניר גלים, עד הלום, עזר, עזריקם, עצרת, עשרת, פארק תעשיות ראם, קבוצת יבנה, קיבוץ חצור, קרית מלאכי, שדה עוזיהו, שדמה, שתולים.


שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה:
ניתן לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון בתוך שעה מרגע ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות –
ימים א'-ו' בין השעות 08:30-16:00 במספר הטלפון: 08-8659433 או במייל: shan.labrioche@gmail.com

החזרות

אם ברצונך להחליף את המוצר במוצר אחר ניתן לפנות אלינו טלפונית ולבצע את ההחזרה עד 30 יום מיום רכישת המוצרים. יש להימנע מלהשתמש בפריט ולהחזיר את המוצר שהוא נמצא באריזתו המקורית. על המוצר להיות באותו מצב שבו נמסר ללקוח. יש להגיע עם הפריט וחשבונית הקנייה המקורית ו/או פתק החלפה לחנות ובחנות תקבלו מענה בהתאם לפעולה שתרצו לבצע יש לשים לב: לא ניתן לקבל זיכוי/החזר כספי/ ביטול עסקה ללא פתק החלפה/ חשבונית
בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו עליכם להשיב את המוצר בצירוף חשבונית מקורית.

*שימו לב ,לא ניתן להחזיר מוצר שמכיל פרחים!

*החזר כספי יינתן עד 14 ימי עסקים בצירוף חשבונית ו/או פתק החלפה בלבד בהתאם לפרמטרים ע"פ חוק

*ביטול עסקה יהיה ניתן לבצע עם כרטיס האשראי שבאמצעותו התבצעה הרכישה בלבד.

*ניתן לבטל עסקה ולקבל החזר כספי על ידי מתן הודעה בכתב לחברה באמצעות אחד מפרטי הקשר שלהלן, תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת אישור ההזמנה או מיום קבלת המוצר לפי המאוחר מבינהם. החזרת המוצרים תבוצע בחנות פרחי ההגשמה אשדוד.

*•על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף הסבר זה עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.

*ביטול עסקה והחזר כספי יהיה ניתן לבצע עם כרטיס האשראי שבאמצעותו התבצעה הרכישה בלבד

*במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יבוצע בהתאם להוראות הדין.

 

ביטול הזמנה באתר

ניתן לבטל את העסקה שביצעת באמצעות האתר עד שעה מרגע הרכישה. הבדיקה האם הפריט נשלח ליעדו והביטול בהתאם יעשו באמצעות שיחת טלפונית לשירות הלקוחות: 08-8659433

*שימו לב , לא ניתן לבצע ביטול עסקה להזמנה המכילה פרחים.

 

ביטול עסקה על ידינו

הזמנתך עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרת מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלך ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת. בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמך שירות הלקוחות קשר.

לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אלינו טלפונית 08-8659433